02 oktober 2008

Gisteren namiddag kreeg ik een mailtje van het West-Vlaams informatienetwerk voor de lokale openbare bibliotheken, wat een mondvol is voor de afkorting WINOB.  Ze gaan namelijk naar een nieuwe website gaan.

Ter promotie daarvan gaan ze drie weken aan een stuk een cultuurcheque van 50 euro weggeven en maak je ondertussen ook kans om een mini-notebook te winnen .


Wat altijd wel leuk meegenomen is uiteraard.  Maar dat is niet meteen de reden waarom ik er over blog.  De site zelf oogt namelijk erg fris en enigszins zelfs speels, al mis ik wel dat ze hun nieuwsbrief niet per rss aanbieden.

In een digitale wereld is de website van je organisatie erg bepalend voor de (eerste) indruk die ze maakt op diegene die haar bezoeken.  Een onverzorgde, niet met zijn tijd meegaande website vertelt je dan vaak ook heel wat over de instelling zelf.

Waarom zou je je on-line minder behulpzaam en duidelijk proberen te maken dan dat je dat off-line zou doen?

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © infocaris